فاطمه زهرا جوون فاطمه زهرا جوون، تا این لحظه: 11 سال و 10 روز سن داره

فاطمه زهرا دختری از بهشت

بیست و پنج ماهگی گلم

1394/3/7 16:06
نویسنده : مامان سمیه
373 بازدید
اشتراک گذاری

 

گلم این روزا 1 بلبل زبونی هایی میکنی که نگو... دیشب برده بودمت پارک .اولین بار بود که سوار چرخ و فلک شدی فکر میکردم که شاید بترسی اما 1 ذوقی کرده بودی که نگو.... 1 خنده هایی میکردی دیدنیniniweblog.com... وقتی هم بهت میگفتم شعر بخون قرآن می خوندی .... آخه ناناز مامان سوره توحیدو حفظ کرده..... توحید اسم دایی بزرگشه.... چند روز پیش گیر داده بودی که باید سوره دایی امیدو بخونی.... خلاصه گلم بعضی 1 گیرایی میدی که نگو....که البته اقتضای سنته.

شبا که بابایی میاد خونه باید تو زودتر بری بالکن و بابا بغلت کنه niniweblog.comو 1دوری دم در بزنی و بیای تو.

امروزم رفتی حمومو همه عروسکاتو شستی و  ..... اما جیگرطلای من موقع شامپو زدن به سرت کلی گریه می کنی و جیغ میزنی.niniweblog.com... نمیدونم چیکار کنم؟

وقتی 1کاری را نمی تونی بکنی میگی مامانی من دندینم.... یعنی  ( این سنگینه و من قدرت این کارو ندارم) البته از وقتی از شیر گرفتمت یعنی از 14 فروردین نزدیک 1 کیلو لاغر کردی..... الانم حدود13 کیلو هستی.محبت

تازگیها به نقاشی و کارتون خیلی علاقمند شدی ..... از نقاشیهات بگم که فقط آدما را میکشی و فقط خط خطی میکنی و میاری بهم نشون میدی مامانی ببین این مامانیه.... این بابایی و این مامان جون و ......با رنگای مختلف.سوال

اگه کسی به غذات دست بزنه گریه میکنی و آروم نمیشی یعنی حتما باید ازت اجازه بگیریم

دیگه کفشا و شلوارتو خودت می پوشی... خلاصه 1 جیگر شدی که نگو محبتمحبتالبته از همون اول هم خوردنی بودی.. صبح تا شب خاطره تعریف میکنی ..مامانی یادته ..یادته... عاشق بچه ها و دوستاتی اگه تو فیلمی بچه باشه و بعد ار اتمام فیلم 1 ساعت بخاطر اون بچه که کجا رفت گریه میکنی... مثل عرشیا تو سریال شمعدونی قربون اون دل مهربونت برم منبوسبوس   . این روزها هم دارم رو مرحله از مای بیبی گرفتنت کار میکنم...

خدا کنه که زود بتونم موفق بشم...برام دعا کنید.niniweblog.com

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان گیلدا
7 خرداد 94 17:44
سلام میشه لطف کنید و عدد 49 رو به سامانه 1000891010ارسال کنید خیلی خیلی ممنونتون میشم.
nilia
7 خرداد 94 23:20
سلام دوست خوبم میشه یه خواهشی بکنم اگه میتونی به من در جشنواره نی نی طبیعت رای بدی خیلیییییییییییییییییییی خوشحال میشمممممممممممممممم لطفاعدد1به1000891010 اس ام اس کن مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی]
زری مامان
10 خرداد 94 0:45
وااای سمیه دلم برات تنگ شده [منم همینطور جیگر]
مامان عاطی
27 خرداد 94 23:01
سلام مامان سمیه عکسا خیلی عالیه از خاطرات و نوشته ها معلومه فاطمه زهرای خاله خیلی باهوشه خیلی فدات [سلام گلم.... ممنون آره خیلی باهوشه کافیه ] کلمه بار پیشش تلفظ بشه.... چند روز دیگه همان جمله یا کلمه را بهمون میگه.... دخملاتو ببوس