فاطمه زهرا جوون فاطمه زهرا جوون، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

فاطمه زهرا دختری از بهشت

از کوچولوی خودم چه خبر؟

1394/4/16 3:34
نویسنده : مامان سمیه
780 بازدید
اشتراک گذاری

بنام زیبای بی همتایم...

اول از همه 26 ماهگیت مبارک عشقم...niniweblog.com

اینم عکس عشقم در 26 ماهگیبوس 

ژستتو قربون جیگرniniweblog.com

و اما 19 روز عزیز از ماه میهمانی خدا سپری شد و ما بنده های گنهکار هر شب نجواهای بیکسی هایمان را به درگاهش ناله کردیم و سر بر بالین مهربانش گذاشتیم تا دمی بیاساییم در این روزگار سخت قلبهای ماشینی.

niniweblog.com

دخترک نازم تو داری سومین ماه میهمانی خدا را تجربه میکنی و هروز با جدید های بسیار مواجه میشی و من همپای روزهای تو در گذر زمان گاهی خودم را گم می کنمدلخور... و دوباره در پنجره نگاه تو خودم را پیدا میکنم... آنسان که معصومانه با چشمهایی از جنس خودم در من زل می زنی زیباو آرام میگویی مامانی خیلی دوتت دارم و دهانت را مچسبانی همانجا که قدت میرسدو مرا میبوسی بوسبر خود میبالم و دیگر خوشبخت تر از خودم کسی را نمیبینم زیباو فراموش میکنم که در شهری غریب دور از پدر و مادر زندگی میکنم....

ای پدر و مادر کوچولوی من تو اینروز ها از تماشای کارتونهای تکراری آلیس و جولی و سیندرلا و بره ناقلا بارها و بارها خسته نمیشی و من از قربان صدقه و دورت چرخیدن مخصوصا وقتی در حین تماشای کارتون به خواب رفتی با پاهای خسته و زبان روزه خسته نمیشم آراماز نوازش و بوسیدن روی ماه و معصومت .niniweblog.com

فرشته کوچولوی من هرجا که برویم تو چشمان قشنگت دنبال دختر بچه هاست niniweblog.comو عروسکهایشان و من و چشمان عاشقم دنبال تو یکی یه دونه عروسکم.niniweblog.com... این روزها بسیار تکرار میکنی پت من کجا بلم؟بی حوصله پت من چیکال کنم؟غمگین و احساس خنده و بی جوابی من در هم می آمیزند ....

گل نازم اینروزها کمی درکت از مسایل رفته بالا و کمتر چیزی را خراب و پاره میکنی....گفتم کمتر نه کامل...چند ساعت پیش با مدادی که دستت بود و بهش میگی دوختای (خودکار) موهای عروسکت که اول

اسمشو پینای گذاشته بودی و اخیرا بهش میگی: "زن دایی مینای یکی دیگش"niniweblog.com با مداد موهای فرفریشو خراب کردیشاکی... وقتی هم ازت پرسیدیم که چرا اینکارو کردی ؟ در جواب گفتی داشتم موهاشو کوتاه میکردم....خندونک

دخترک نازم.... هزار ماشالله به هوش و زکاوتت که وقتی 1 کلمه ای را میشنوی  ماهها بعد همان کلمه در ذهنت مانده را انعکاس میدی...... مثلاً چند روز پیش نشسته بودی پشت کامپیوترو نمیومدی پایین niniweblog.comوقتی ازت پرسیدم آخه مامانی تو داری اونجا چیکار میکنی؟ در جواب برگشتی و گفتی : دالم کپی میکنم...niniweblog.com.واقعاً هم با راست کلیک کار می کردی.niniweblog.com

دانشمند کوچکم... اینروزها علاقه ات به نقاشی فراوان شده و هرروز باید قلم و کاغذ برداری و مامانی و بابایی و خودتو بکشی بعدشم 1 خونه با دودکش روشنniniweblog.com..... البته گاهی اوقات دستم را میگیری و کل اعضای فامیل و تک تک دوستات را باید برات نقاشی کنیم.تعجب.......

 

اینم عکس من و بابایی و خونمون...قه قهه

 راستی گلم تو تا حالا 16 تا دندون داشتی... خیلی وقت بود که دندونای آسیابت افتخار نمی دادند. اوایل ماه رمضون بود (26 ماهگی ) که ناگهان تب کردی و بی تابیگریه و هی مامانی بغلم کنبغل.... که وقتی دهنتو نگاه کردم دیدم 2 تا از مرواریدای سفید تو دهنت شروع به درخشیدن کردندتشویق.... و دومین آش دندونی هم برات توسط یک عدد مامان سمیه رقم خورد. خندونک

**************************************************

و اما ..... اندر مزایای خوردن لواشک توسط شیطونکها...زبان

و اگه لواشکهای فریزر مامانی تموم بشه..!!عصبانی

نا امید نمی شدی که.... می رفتی نایلون لواشکم می خوردیniniweblog.com

انقد عاشق دخترت هستی که نگو... بغل و لالا...niniweblog.com

 اینم دختر تو پینای یا این روزا اسمشو عوض کردی و میگی زندایی مینا یکی دیگشخنده

 اینم از بازیهای نازدار مامان....الهی قلبونت بشم ممممممممممممنبوس

  

توجه همه بچه ها را در پارک به خودت جلب میکردی... عروسک جذاب منمحبت

به افتخار قهرمان کوچولوی من بزن کف قشنگه را....تشویقتشویق

***********************************************

قربون اون ژشت گرفتنت بششممممممممم ممممممممنمحبت

فاطمه زهرا جونی با دوستاش درسا جون و امیر ارسلان جون

*********************************************

هرجا میریم تا پشت فرمونو خالی میبینی زودی میپری توی فرمان

و می خونی  تاب تاب عباسی .... خدا منو نندازیخندهخندهخنده

******************************************************

اینم فاطمه زهرای جیگر با خاله امینه خاله بابایی...خاله کوچولوی مهربونمحبتمحبت

اینم جاجیه فاطمه زهراااااا در حال عبادتبوس

اینم یه افطاری ساده من و دخملی... موقعی که بابا نیستبای بای

پسندها (7)

نظرات (11)

مامان جون
16 تیر 94 4:06
خانم کوچولو 26 ماهگیت مبارک انشاالله 120 ساله بشی مامانش ماشاالله دختر خیلی نازی دارین ان شاالله خدا حفظش کنه
مامان سمیه
پاسخ
خیلی خیلی ممنون مامان جون عزیز... خدا محسن جون شما را هم حفظ و مویدش کنه
مامان عاطی
16 تیر 94 4:54
سلام فاطمه زهرای عزیزم .انشالله به سلامتی و زیر سایه پدر و مادر عزیزت بزرگ بشی.فدات خاله عاطی
مامان سمیه
پاسخ
سلام گلموووو ممنون جیگرم
همراه رایانه
16 تیر 94 9:35
همراه رایانه مرکز پاسخگویی مشکلات رایانه , اینترنت و موبایل ...... شبانه روزی شماره تماس : 9099070345 www.poshtyban.ir
مامان و بابایی دخمل بلا
16 تیر 94 22:58
من از عمق وجود خودم ، خدایم را صدا کردم , نمیدانم چه میخواهی ، ولی امروز برای تو ، برای رفع غم هایت , برای قلب زیبایت ، برای آرزوهایت ، به درگاهش دعا کردم , و میدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد .... شب قدر است و طی شد نامه هجر / سلام فیه حتی مطلع الفجر التماس دعا عزیز دلم ...
مامان سمیه
پاسخ
چه مبارک سحری بود و چه فرخنده شبی آن شب قدر که این تازه براتم دادند......... محتاج دعای فراوان دوست گلم
بابا و مامان
17 تیر 94 9:26
ماشالاه چه دختر نای قربونت بشم من که هم شیرین زبونی و هم ناز و دوست داشتنی
مامان سمیه
پاسخ
ممنون عزیزم نظرلطفتونه
مامان زهرا
18 تیر 94 15:40
گلم 26 ماهگیت مبارک انشالله همیشه شاد و خندان و سلامت باشی زیر سایه پدر و مادر
مامان سمیه
پاسخ
ممنون گلم.... شما هم همینطور
پانیذ
18 تیر 94 22:01
سلام متشکرم که بهم سر زدی دوست خوبم ان شاالله دختر نازت همیشه سالم و سلامت و شاد باشه.
مامان سمیه
پاسخ
خواهش می کنم گلم...
یگانه
22 تیر 94 16:43
سلام فاطی جونی منم یگانه کوچولو..... خیلی دوستت دارم.... تو کی بزرگ میشی.... زود زود بیا خونه ما
مامان سمیه
پاسخ
سلااااااااام دختر دایی گلم..... ممنون.... ماچ ماچ
زهره مامانی فاطمه
24 تیر 94 8:58
سلام مامان سمیه عزیزم ماشااله به فاطمه زهرا جون چه دخمل ماهیه ایشااله که هزار سال زیر سایه پدر ومادر بزرگ بشه
مامان سمیه
پاسخ
سلام دوستم زهره جونی......فاطمه جیگر شما هم خیلی نازه.... خداحفظش کنه....
نازنین
27 تیر 94 20:25
هزارماشاا.. به این گل دختر خوشگل و دوست داشتنی. عکساش همه عالی بودن. مخصوصا اون عکسش که داخل فرمان ماشین نشسته خیلی خوبه.
مامان سمیه
پاسخ
ممنون نازنین جون.... ممنون که اومدی.... به قشنگی عکسای نیکو جون که نمی رسه.....آبجی های مهربون.... شادو پیروز باشید.
شقایق
10 مرداد 94 17:09
عزیزدلم ماشالا چقدر چهره معصومی داره دختر نازمون مثل فرشته ها خدا حفظش کنه
مامان سمیه
پاسخ
سلام گلم خوش آمدی این ورا.... نی نی شما هم خیلی نازه خدا حفظش کنه منم میام پیشت