فاطمه زهرا جوون فاطمه زهرا جوون، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

فاطمه زهرا دختری از بهشت

بای بای مای بیبی

1394/3/15 11:57
نویسنده : مامان سمیه
1,271 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دخملی 2 سالو 1 ماه و 15 روزشه

خدا را شکر که  از 1 مرحله سخت تربیت کودک را هم طی کردیم و  دخملی با هرچی پوشک و مای بیبی هست خداحافظی کردو الان که من دارم این متنو مینویسم دخملی در کنار بابایی بدون پوشک و راحت راحت گرفته خوابیده....خواب

ممنونم دخملی که خیلی خوب با مامی همراهی کردی و اصلا اذیتم نکردی بوسالبته اون چند روز اول که چند جای خونه گل کاشتی و مامانی کل فرشو شست خسته که اشکال نداره گلم  همینکه بعداز چند روز یاد گرفتی و جیشتو نگه داشتی  و گفتی ازت ممنونم فرشته خانوم کوچول موچولممحبت

دلم برامامانا و دوستای گلم بگه که اینکار فقط شروع کردنش سخت بود ...کل این دوره برا ما 10 روز طول کشید که 5 روز اولش به ساعت نگاه می کردم و خودم دخملیو می بردم دستشویی و 5 روز دوم خودش یاد گرفت این زمان به دستشویی بردنش از 15 دقیقه به نیم ساعت و بعدشم به 45 دقیقه رسید. انقد باید محیط دستشویی را براش جذاب و خاطره انگیز کنی که خوشش بیاد niniweblog.comو بهونه نیاره من برا اینکار از عروسک و آویزای زیبا استفاده کردم  و براش صندلی دستشویی گرفتم  که البته حتی 1بار هم ازش استفاده نکرد فقط عروسکاشو روش برد دسشویی و ....خنده

تو دسشویی بهش قصه میگفتم  قصه جیشی خان را که خودم ساخته بودمشقه قهه که انقد براش جالب بود که هر موقع جیش داره خودش میدوه سمت دسشوییو مامانی هم با قربان صدقه دنبالش.

البته دخملی من دسشویی بزرگشو از چند ماه پیش میگفت...

اینم ابزار لازم جهت از پوشک گرفتن کوچولوهاتون

********************************

فاطمه زهرام دخمل نازم سپاس سپاس فراوان که سربلندم کردی و خونه هیچکس تا حالا جیش نکردی.

niniweblog.com

 

****************************************

البته من برا اینکار از شرت آموزشی هم استفاده کردم که به هیچکس توصیه نمی کنم چون بچه اونو جایگزینی برا مای بیبی میدونه و وقفه ایجاد میشه....

اینم چند نمونه از شلوغکاریهات در دسشویی با سطل آشغال ور میرفتیniniweblog.com

همش آب بازی میکردیniniweblog.com چیزی نمونده بود که تو دسشویی هم حموم کنیniniweblog.com

نمی ذاشتی بشورمت و می خواستی بمونی اونجاniniweblog.com

اما شکر خدا بالاخره این دوره گذشت.... حالا موند مرحله بعدی جدا کردن جات ...

دعام کنید دوستانniniweblog.com

 

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان عاطی
18 خرداد 94 23:25
سلام گلم به وبلاگم سری بزن . راستی اخرین مطلبت در مورد دخمل گلت خیلی عالیه [سلام عزیز دلم من هر موقع که میام به وبلاگم به تو و دخملاتم سر میزنم.... د.ستت دارم عکس لختی حنانه عالیه....می خوام بخورمش... اما میترسم بخورم به بقیه چیزی نمونه]محکم و آبدار ماچش کن
ادمین
29 خرداد 94 12:36
با سلام تشکر می کنم وارد سایت ما شوید کد تخفیف : jk57bgv http://syftal.com/